Klacht: Ramp vakantie

op 29 juli 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Hallo, wij zitten deze week op marina beach van oostapen groep.
Wij zijn gern zeikerds en gaan al heel wat jaren naar oostappen toe. Maar op deze camping ga ik nooit meer!

Bij aankomst anderhalf uur in de rij voor de sleutel en de lakens, waarna doodleuk buiten een jongen staat en zegt je kunt ook hier je lakens krijgen. Bij deze jongen staat niemand en hij zegt niks tegen de mensen die in de rij staan.

Dan gaan we onze caravan zoeken wel 10 rondjes gereden, bleek het nummer er af gesloopt, we konden nog wel lang zoeken.

Eenmaal binnen op het eerste oog redelijk schoon, maar als je verder kijkt kom je bedrogen uit.
Slot van de deur kapot kon je niet afsluiten.
Bank kun je in midden niet op zitten doorgezakt.
Koffiezetapparaat stuk
Geen afstandsbediening van de tv aanwezig
Wc bril stuk.
De verwarmingsketel was voor het laatst gekeurd in 2015.
De matras was net een plank.

Na zoveel op onthoud gaan we maar eerst wat eten, dat valt tegen naast de caravan ligt restaurant de braakman ziet er van achter inderdaad uit of het braak ligt. (Bleek gewoon open) je moet langs onkruid padje een weg zoeken.
Bij de r en b srteakhouse was geen tafel vrij.
Dan maar frites halen.
Anderhalf uur verder hadden we eten en het was duur en smerig. Personeel was langzaam onervaren. Ze aten zelfs achter de vetbak zelf van de frites onder het baken.

Inmiddels was het half 8 s.avonds en mijn man en kinderen gingen de camping verkennen zodat ik de tassen kon opruimen.
Ze waren zo terug alles was dicht om 1900.

Toen ik daar naar vroeg zei een vriendelijke oudere medwerker we hebben personeels te kort en daarom is wel de kantine open met entertainment. Ja dat kan wel maar mijn kinderen willen spelen/golfen een ijsje eten en houden niet schows kijken.

De dacht erna ging ik lekker vroeg broodjes halen voor ontbijt. Ik was er om 800 uur. Alleen ging de winkel pas om 900 open. Normaal niet echt een ramp maar omdat de dag ervoor zo.n vertraging was was alles al dicht.

S.middags een kopje koffie op het terras gaan drinken bediening was er niet. Personeeltekort werd gezegd.

Daarna rondje over de camping, wat een oude troep en vooral gevaarlijke zooi.
Veiligheid was ver te zoeken voor spelen.
Het lijkt wel fort oranje hier!!

S.avonds ging het regenen en de vlonder van het terras werd glad. Eerst kwam mijn zoon terug van de speeltuin en gleed uit!
Daarna wil ik iets in de prullenbak gooien en val hard. Op mijn rug drie dagen rugpijn gehad.

Hopelijk gaat uitchecken maandag sneller zodat we snel naar huis kunnen.
Als ik de kinderen niet bij mij had was ik dinsdag al weg gegaan.
Zo.n vieze camping heb ik nog nooit meegemaakt

Hier valt weinig op te lossen deze achterstalige troep moet voor het hoogseizoen in orde zijn.

Ze kunnen wel meer en beter personeel in huren.
Voor mezelf zou ik wel een compensatie willen, na een jaar hard werken wil je genieten op vakantie.
Is het vijfde jaar oostappen en bij alle vier de vorige keren geen klagen. Maar dit is echt erg

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ricky schonwetter