Klacht: Radio stilte bij Lijbrandt

op 18 juli 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Vanaf 26 mei jl. (invullen inschrijfformulier) ben ik nog steeds in afwachting van de activatie van het aangevraagde abonnement Klaar 100. Klantenservice beloofd gouden bergen, maar maken niets waar (o.a. het toesturen van brieven). Meerdere malen contact met Klantenservice gehad en de personen die we allemaal gesproken hebben vertellen allemaal een ander verhaal. Tevens diverse malen e-mailberichten naar Lijbrandt gestuurd en ook daarop word totaal niet gereageerd. Onvoorstelbaar dat dit bedrijf kan functioneren. Waarschijnlijk zijn alle telefoongesprekken die er gevoerd zijn met Klantenservice wel geregistreerd, dus weten echt wel waar het om gaat. Dacht met de overgang naar glasvezel eindelijk verlost te zijn van mijn huidige provider, maar dit begin beloofd niet veel goeds voor de toekomst.

Ben pas tevreden als mijn abonnement binnen 14 dagen geactiveerd is en uiteraard werkend zonder problemen. Daarnaast verwacht ik op de één of andere manier compensatie van Lijbrandt. Drie maanden geen abonnementsgeld en gratis installatie. En het zou heel prettig zijn als ze eens reactie geven op eerder ingestuurde correspondentie.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van Lijbrandt

5 jaren geleden - Beste meneer Vos, Ons systeem geeft de melding dat u buiten aansluitingsgebied valt. Wij onderzoeken de mogelijkheid om u toch aan te sluiten. Het is heel jammer dat het langer duurt dan dat u verwachtte, echter kunnen wij u hiervoor geen compensatie aanbieden. Wij denken dat de termijn van 14 dagen niet haalbaar zal zijn. Zodra er bekend is of wij u kunnen aansluiten, en zo ja wanneer hoort u het van ons. Met vriendelijke groet, Fleur Lijbrandt Webcare

Reactie van de melder van de klacht Rafox14

5 jaren geleden - Hallo Fleur, De antwoorden van Lijbrandt worden steeds mooier!! Nu valt mijn adres buiten het aansluitgebied van Lijbrandt. Alvorens ik bij Lijbrandt terecht ben gekomen heb ik via de website: www.eindelijkglasvezel.nl/almere gechecked welke providers er zijn. Tussen de mogelijk providers word Lijbrandt genoemd. Tevens heb ik dit gechecked via de Lijbrandt website alvorens ik een inschrijfformulier heb ingevuld. Wat scherts mijn verbazing, sinds "vandaag" word er aangegeven "niet beschikbaar". Beetje vreemd al zeg ik het zelf. Of heeft dit te maken met het feit, dat ik sinds begin juni bezig ben om informatie los te krijgen van Lijbrandt?? U zegt het maar, waar het mij om gaat dat Lijbrandt niet echt klantvriendelijk overkomt en telkenmale ontwijkende informatie geeft. Totaal niet reageert op e-mailberichten, die ik verstuurt heb. Ik zou het zeer op prijs stellen, als iemand van Lijbrandt en met verstand van zaken telefonisch contact opneemt. Met belangstelling zie ik je reactie tegemoet. Met vriendelijke groeten, Ronald

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 01 augustus 2012 om 14:15 geantwoord

Beste meneer Vos,

Naar aanleiding van uw brief van 26 juli met uw verzoek het abonnement te annuleren wil ik u laten weten dat uw abonnement wordt gestopt. U geeft aan dat u naar een andere glasvezelaanbieder wilt omdat deze u sneller diensten kunnen leveren. Wij maken voor u een uitzondering en zeggen het abonnement voor u op. Wij vragen de netwerkbeheerder om onze reservering van de lijn af te halen zodat u bij een andere aanbieder diensten kunt afnemen. Voor vragen hierover kunt u enkel contact opnemen met uw nieuwe aanbieder.

Wij vinden het spijtig dat wij u niet tijdig diensten hebben kunnen leveren. Wij hopen u later alsnog als klant te mogen ontvangen.

Fleur
Lijbrandt Webcare

Reactie van de melder van de klacht Rafox14

5 jaren geleden - Hallo Fleur, Hierbij deel ik je mede, dat ik een bevredigend antwoord heb gekregen en mijn abonnement word opgezegd, zodat ik de handen vrij heb om naar een andere provider over te stappen. Zeg nooit, nooit en misschien dat ik in de toekomst wederom de sprong waag om met Lijbrandt in zee te gaan. Voor nu wil ik je hartelijk danken voor het positieve einde!! Met vriendelijke groeten, Ronald Vos

Alle klachten die gemeld zijn door Rafox14