Klacht: racistische uitingen

op 27 juli 2017 over BP in de categorie Tankstations

Op 26 juli 2017 bij bp de kroon wou ik een broodje kopen rond 3 uur s’middags.
Ik vroeg om een broodje gezond waarop mevrouw Gerda antwoorde dat er alleen kant en klare broodjes zijn van ham, ik ben daar al vaker geweest
en kon ik gewoon aangeven wat er in mijn broodje moest. Ik liet het zo en ging niet in discussie er stonden ook mensen in de rij. Dus heb ik maar een appeltje gekocht bij de hoofdkassa. Toen ik naar buiten liep keek ik nog even achterom en leek het wel of ze een broodje maakte voor een Nederlandse mevrouw. Ik negeerde dat en liep na buiten omdat ik het niet zeker wist, een man die daar ook een broodje heeft gehaald zei tegen me voor de deur dat er gewoon op dit moment een broodje word gemaakt voor een andere klant. Ik ben op dat moment na binnen gelopen en sprak haar daarop aan terwijl ze nog bezig was met een broodje maken, ze negeerde me en ging gewoon door met haar broodje. Mijn vriend werd daarop erg boos en ik daarentegen ook ik ben zelf van Marokkaanse afkomst en weet zeker dat het daardoor komt. Mijn vriend noemde het racistisch ook omdat het niet de eerste keer is met die mevrouw hij heeft namelijk in het verleden al een paar keer meegemaakt dat ze zich niet klantvriendelijk opsteld tegenover hem. Verder liepen we naar buiten en zei me vriend nog tegen een andere medewerker wat ons overkomen was en hij schrok daarvan. Daarna zijn we gewoon naar buiten gelopen. Ik wil hiermee aangeven dat ze hiervoor aangepakt moet worden want dit kan zo niet en dit is niet de eerste keer.

Ik wil gewoon tanken en eten als het moet verder verwacht ik klantvriendelijke medewerkers, ik heb dit ook alleen maar meegemaakt bij deze bp en met die mevrouw.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BP

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ouss3526