Klacht: puur voor eigen gewin

op 21 april 2016 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

van dit bedrijf een incasso gekregen incl.btw nadat er betaald was bij hun opdrachtgever
betaling was op de 22ste en is de 23ste doorgegeven aan bos incasso dat het voldaan was
de 30ste kreeg ik een incasso incl alle kosten met een dagtekening 23ste (ja echt waar)
de 30ste ook een brief dat het bedrag binnen was bij de opdrachtgever getekend de 28ste
2 brieven op 1 dag dus
echter ze versturen geen 14 dagen brief meer zodat je totaal geen kans op betaling hebt (verzuim dus terwijl dit wel verplicht is )
door middel van diverse mailtjes doorgeven dat de incasso kosten niet betaald gaan worden
btw heb ik nog wel overgeboekt
nog steeds werd ik bestookt met haat brieven waar de rente over de betaalde hoofdsom nog steeds door loopt(hoe kan je rente rekenen op een bedrag van 0€ ?)ja daar is ook een trucje voor !!!
inmiddels bij de deurwaarder beland die ook geen gehoor geeft
nu dus een oproep voor de recht bank te pakken voor een reeds betaalde nota
dit bedrijf gaat puur voor eigen gewin ,geeft iedereen de schuld en is dus totaal onbetrouwbaar,omzeilt alle regels ,en sleept iemand voor de rechtbank voor een 0€ rekening
ben benieuwd hoe de rechter dit oppakt

dit alles met dank aan de opdrachtgever zorgverzekeraar DE FRIESLAND die ook voor eigen gewin gaat en de veroorzaker is ,alleen ik heb nu wel professionele hulp nodig om dit te verwerken (is best duur voor de zorgverzekeraar)

aanklacht intrekken
onkosten vergoeden
emotionele schade betalen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Incasso nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bos Incasso in behandeling genomen

Bericht van Bos Incasso

11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Aangezien de gegevens ontbreken om uw opmerking aan een dossier te koppelen, willen wij u verwijzen naar https://www.bosincasso.nl/aanmaning-ontvangen/contact-1/. Op deze pagina kunt u uw vraag c.q. opmerking achter laten. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen. Hoogachtend, Bos Incasso

Reactie van de melder van de klacht komt wel

10 maanden geleden - ik plaats binnen kort wel weer een reactie als ik bij de rechtbank weg kom met jullie valt niet te communiceren .!!!! TRIEST !!!!!! oplossing is met jullie gewoon niet mogelijk !!!

Alle klachten die gemeld zijn door komt wel