Klacht: push accounts

op 28 augustus 2017 over InnoGames GmbH in de categorie Internet Games

hallo ik speel al langere tijd het spel elvenar op de nederlandse server enkel is het daar een bende in de regels staat goed beschreven dat het verboden is om push account te maken die het hoofd account helpen enkel wordt dit extreem veel gedaan op onze nederlandse server en er wordt niks aan gedaan dit is nu al zeer lang terwijl dit op alle andere servers wel goed wordt behandeld ik vind dit niet kunnen hier door wordt het moeilijker voor de normale spelers die eerlijk spelen voor hun is het moelijker om in de top te komen zonder te gaan pushen en voor de andere spelers hebben er last van want de mensen die pushen hebben individueel meer dan 50 account helaas geen grap voor onze normale spelers erg vervelend we hebben er om meerdere dingen last van

-minimaal alle push account worden verwijdert
- ik zie ook dat de account die gepusht werden worden verwijdert aan gezien er in de regels goed duidelijk staat dat dit niet mag
-op zen minst alle oude wonderen van de spelers worden gewist aangezien dit is waar de pushers in pushen

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over InnoGames GmbH

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over InnoGames GmbH nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anoniem1235