Klacht: PUR vloerisolatie drijfnat

op 23 september 2016 over Pluimers Isolatie BV in de categorie Klusbedrijven

Nadat ons werd verzekerd door Pluimers dat het, ondanks de zeer vochtige kruipruimte, onmogelijk was dat de PUR isolatie vocht opneemt blijkt deze binnen een jaar totaal vochtig. We hebben met veel moeite een klein deel verwijderd en konden dit als een spons uitknijpen! Ook blijkt de onderkant van de vloer na het verwijderen van de PUR vochtig te zijn. Dit verklaard volgens een technisch adviesbureau waarom onze vloer nu kouder aanvoelt dan vóór het spuiten van die rommel. Het is er ook amper af te krijgen. Pluimers zegt dat wij dan maar hadden moeten zorgen voor betere ventilatie in de kruipruimte en dat was het dan… Verder geen enkele reactie! Pas op met PUR, er zijn betere alternatieven, maar pas vooral op voor Pluimers! Schandalig!

Als de isolatie op Pluimers' kosten wordt verwijderd en de rekening voor de "isolatie" wordt terug gestort.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pluimers Isolatie BV over deze klacht.

Bericht van Pluimers Isolatie BV

1 maand geleden - Wij als Pluimers kennen deze klant niet, geprobeerd deze meneer te bellen, echter is dit nummer niet bereikbaar. Meneer een mail gestuurd, echter is het mailadres wat meneer plaats incorrect, krijgen het volgende terug: mail.digitalsanctuary.com rejected your message to the following email addresses: h871909@mvrht.com (h871909@mvrht.com) The email address you entered couldn't be found. Please check the recipient's email address and try to resend the message. If the problem continues, please contact your helpdesk. mail.digitalsanctuary.com gave this error: : Recipient address rejected: User unknown in virtual alias table Indien meneer daadwerkelijk klant is bij Pluimers, vriendelijk verzoek aan meneer een mail te sturen aan aftersales@pluimers.nl Indien wij geen reactie krijgen, verzoeken wij klacht.nl deze topic van meneer te verwijderen

Alle klachten die gemeld zijn door 324