Klacht: Puinhoop met factureren

op 22 januari 2017 over ZakelijkeNummers.nl in de categorie Vaste Telefonie

Twee jaar lang lid geweest van deze verschikkelijke partij. Iedere, maar dan ook echt iedere factuur klopte niet. Iedere keer weer iets anders wat niet klopte en altijd in mijn nadeel. Zeer slecht bereikbaar. Gelukkig uiteindelijk van 1 persoon (de heer Boonstra) een direct nummer gekregen en daarmee iedereen kunnen herstellen. Ook na opzeggen na anderhalf jaar nog factuur ontvangen (weliswaar met € 0 bedrag).

Geen facturen meer sturen en andere mensen behouden voor deze partij. Heb veel klachten op internet gelezen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZakelijkeNummers.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ZakelijkeNummers.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ZakelijkeNummers.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ZakelijkeNummers.nl

Heeft op 14 juli 2017 om 09:26 geantwoord

Beste meneer Hof,

Excuus voor de late reactie. U heeft inmiddels een opzegging verstuurd, deze hebben wij verwerkt en hiermee is uw order opgeheven. Tevens heeft u geen openstaande facturen meer en is alles afgehandeld. Mocht ik u nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag.

Hartelijke groet en een fijne dag,
Fleur Meesters, MTTM

Alle klachten die gemeld zijn door ronhof