Klacht: [PS4] Icon editie – content die verdwijnt en het niet ontvangen van beloofde packs in Fifa 18

op 03 oktober 2017 over EA Games in de categorie Computer Games

Dezelfde “klacht” heb ik ingediend op het EA forum, maar blijkbaar zijn ze daar heel erg passief en negeren ze je gewoon. Normaliter geen probleem, mits zij een fatsoenlijke dienstverlening (andere contactmogelijkheden) hebben, maar als consument zijnde snap ik werkelijk niets van hun “help desk”.

Nu ter zake: Zelf heb ik recent de “ICON” editie van Fifa 18 besteld (een product van 100 euro), maar daarbij zijn de content die bij dit product horen verdwenen uit de in game store. Ondanks het feit dat ik de “packs” niet heb geopend. Het ging daarbij om de zogenaamde “loan players” die bij de icon editie horen.

Dit is niet het enige, EA beloofde dat iedereen elke week “twee jumbo premium packs” krijgt, mits zij de speciale editie hebben. Zelf heb ik momenteel alleen de eerste twee packs gekregen vorige week (eerste week). De twee packs voor deze week heb ik niet gezien, met als resultaat dat als dit probleem zich langer voordoet ik 38 van de beloofde 40 mis zou lopen. (40 jumbo premium packs hebben volgens mij een waarde van circa 120$)

Hierdoor loop ik bijna alles mis wat bij de icon editie hoort. Dit zou betekenen dat ik net zo goed de normale editie kon aanschaffen van 60 euro.

Ik voeg even een bewijs van aanschaf aan als bijlage

- Transparantie over de status (is dit een bekend probleem, wanneer krijgen we onze content, zijn jullie ermee bezig?, wordt het probleem ook verholpen de ps4 editie waar ik op speel (aangezien ik op fora vooral lees over de XBOX editie).
- Restitutie van 40 euro (aangezien ik toch bijna niets meekrijgt van de icon editie) en de normale editie 60 kost.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chenkachun