Klacht: Ps plus 12 maanden

op 11 maart 2020 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb een ps plus 12 maanden van 59.99$ kaart gekocht online via de PlayStation store. Maar ik heb nog geen ps plus.en ik heb de factuur al binnen via de mail gekregen.
En het geld is ook al van men rekening.Hoe kan dit ???

Bedankt voor het toevoegen van geld aan uw PlayStation™Network-portemonnee.U vindt een kopie van de transactie en de voorwaarden die van toepassing zijn op de transactie hieronder. Druk deze af en bewaar op een veilige plaats voor toekomstige referentie.Details toevoeging aan portemonneeOnline-id:awelkillergameBetaald met:Datum en tijd van toevoeging:08032020 12:37 PM CETToegevoegd bedrag:€59,99Geld in de portemonnee na het toevoegen: €59,99
Dit saldo van de portemonnee was geldig op de datum en het tijdstip van deze transactie.Met PlayStation™Network gaat er een wereld open met geweldig entertainment en services. Deze kunnen worden gekocht met het geld in uw PlayStation™Network-portemonnee.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Awel