Klacht: Proximus levering – Telkens uitgesteld

op 18 december 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

We willen bij proximus klant worden – omdat we nieuwe klanten zijn krijgen we er een TV toestel bij.

Ze sturen een bericht dat ze komen, niemand kwam, heel die dag hadden we het vrijgemaakt, maar totaal niets, ook geen sms dat men niet kwam;
Bel Dynalogic men zegt dat de spullen er nog niet zijn en dat nog KAN gebeuren. Ze zouden ons een sms sturen zo niet, dag erna bellen.

Hebben we dus gedaan, nieuwe datum, dit keer sorteer fout.

Hebben we WEER een dag kwijt van mijn werk, dat zijn dus 2 dagen dat ik niet heb kunnen werken omdat jullie een bericht sturen “We zijn onderweg met jullie pakket.”

Nu de voor de derde keer, is de afspraak nu de 26ste December.
Hey, dat is volgende week en nu dat ik zie hoe men werkt en hoe slecht jullie beoordelingen zijn, maak ik me enorm veel zorgen, hoor.

We hebben ook nog meegedeeld te bellen aan onze gsm’s omdat er TWEE ‘Coenen”s zijn, de 1ste doet niet open, dus we vragen voor te bellen aan onze telefoon, want als het niet aankomt nog langer wachten, onze provider word opgezegd binnen kort en dan zitten we niet alleen zonder TV maar ook zonder telefoon.

Dit is echt niet te doen.

Lever het vandaag - want we voelen ons geneigd om ons uit proximus te stappen. Dit is echt teveel voor ons, we moeten ook tijd hier voor vrij maken.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 19 december 2017 om 15:13 geantwoord

Geachte mevrouw Coenen,

Bedankt voor uw bericht.

Na controle blijkt inderdaad dat we uw order in eerste instantie nog niet volledig ontvangen hadden en vervolgens sprake was van een sorteerfout. U heeft gelijk dat u hiervan op de hoogte gesteld had moeten worden, daar dit normaliter procedure is ga ik deze klacht intern doorzetten zodat men hier van op de hoogte is. Dit had namelijk niet hoeven gebeuren, onze oprechte excuses voor het ongemak!

We hopen u in de toekomst te kunnen bewijzen dat het ook in één keer in orde kan komen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Safraan