Klacht: propedeuse HBOV loop te lang uit

op 06 augustus 2017 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

HBOV propedeuse in Rotterdam loopt te lang uit, ik was al begin mei 2016 gestart. Nog steeds moeten we lessen en een herkansing krijgen (6 augustus 2017).
Hierdoor loop ik aansluiting met een andere HBO opleiding mis. Dat kost mij een jaar studiefinanciering.

Ik wil mijn tweede jaar kunnen starten bij HRO. Ik moest mij vóór 1 augustus aanmelden omdat ze starten op 24 augustus. Nu moet ik een jaar overdoen.
Ik wil compensatie van een jaar studiekosten, zodat ik dit verloren jaar kan inhalen en een schadevergoeding.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capabel Onderwijs Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 16 augustus 2017 om 16:01 geantwoord

Betreft: uw klacht, niet voor Capabel Onderwijs Groep

Utrecht, 16 augustus 2017

Geachte heer Boersma,

Uw klacht is niet bestemd voor Capabel Onderwijs Groep. U volgt waarschijnlijk uw opleiding bij Capabel Hogeschool. Capabel Hogeschool handelt zelf de klachten af. Ik adviseer u om uw klacht te sturen naar studentenzaken@capabelhogeschool.nl.

Gerda van Norden
Klachtencommissie