Klacht: Programma vermeld klopt niet

op 12 augustus 2016 over Mikrogids in de categorie Magazines

De laatste weken merk ik geregeld dat de programmering in de gids niet klopt met de werkelijkheid. Dit stoort mij enorm. Het is niet zo dat het afwijkt vanwege gebeurtenissen maar er wordt een andere serie uitgezonden dan vermeld staat in de gids. Als dit blijft dan voel ik mij genoodzaakt om mijn abonnement op te zeggen

Als de programmering klopt met de werkelijkheid

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 12 augustus 2016 om 15:29 geantwoord

Geachte mevrouw Bal,

U geeft aan dat de gegevens in de Mikro Gids niet altijd juist zijn. Onze excuses hiervoor. Graag geven wij u een uitleg.

De inhoud van de programma’s en de uitzendtijden ontvangen wij van de omroepen. Deze gegevens moeten wij een week van tevoren aanleveren bij de drukkerij. Wijzigingen kunnen wij dan niet meer opnemen. De publieke omroepen wijzigen alleen in uitzonderlijke gevallen een uitzendtijd. De commerciële zenders wijzigen de uitzendtijden helaas vaker.

Wilt u helemaal zeker zijn van een uitzendtijd? Kijk dan op teletekstpagina 200 of op www.mikrogids.nl.

Wij gaan ervan uit u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u nog veel leesplezier.

Reina Roor Klant Contact Centrum Mikro Gids

Alle klachten die gemeld zijn door Yvodan