Klacht: Programindeling

op 13 augustus 2018 over Mikrogids in de categorie Magazines

Programma’s die vermeld worden met aanvangstijd komen niet op dat tijdstip of komen helemaal niet, b.v een tegen honderd , sportwedstrijden die vermeld staan op bepaald tijdstip komen dan veel later of niet , paar voorbeelden.
Ook de woordzoeker deze keer klopt niet.

Als de gids goede programmering weergeeft.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

Bericht van Mikrogids

3 maanden geleden - Geachte heer Van Boxel, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u zich stoort aan fouten in de programmering, wij geven u graag een uitleg. Alle informatie ontvangen wij ruim een week van tevoren van de verschillende omroepen. Deze informatie drukken wij vervolgens in de gids, maar helaas kunnen zenders daarna nog wel eens wijzigingen doorvoeren. De publieke omroepen doen dit alleen in uitzonderlijke gevallen, maar de commerciële zenders doen dit vaker. Uiteraard is het de bedoeling dat de informatie zo correct mogelijk is, dus wij maken notitie van uw klacht en brengen de redactie hiervan op de hoogte. In de puzzels van deze editie zaten inderdaad fouten en wij verwijzen u daarom door naar de vernieuwde versie: https:www.mikrogids.nlpuzzel33. Ook sturen wij u uit service een extra puzzelboekje toe! Wij gaan ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd en vernemen het graag wanneer u nog vragen voor ons heeft. Met vriendelijke groet, Timo Klant Contact Centrum Mikro Gids

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 13 september 2018 om 09:41 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Louisvanboxel