Klacht: Professionele Fotoshoot

op 11 juli 2012 over Mijn Stijl Fotografie in de categorie Fotoservice

Naar aanleiding van mijn voucher van Vakantie Veilingen hebben wij eind december 2011 voor het eerst contact gehad.
Je vertelde toen dat er op de site data vermeld zouden worden en dat ik daar mijn reservering kon doen.
Ook hebben we het uitvoerig gehad over wat er gefotografeerd zou moeten worden, het ging toen nog om
mijn twee katten samen met de twee hondjes van mijn zoon en schoondochter.

In januari 2012 heb ik verschillende keren op de site gekeken, maar helaas er stonden nog steeds geen data vermeld.
Op 13 februari heb ik weer gekeken en ja hoor, er stonden 3 data in Zuid-Holland.
Mijn verontwaardiging was groot want alle data bleken ineens allemaal volgeboekt.
Ik vond het destijds al een hele slechte zaak omdat ik er vanuit was gegaan dat je wel rekening zou houden
met de fotografie van mijn katten omdat we daar zo uitvoerig over hadden gesproken.
Dezelfde dag heb ik via de site een mail gestuurd en gevraagd of er toch nog mogelijkheden waren.
Als antwoord kreeg ik dat ik maar op de site moest kijken wanneer er nieuwe data beschikbaar zouden zijn.

Mijn voucher was een half jaar geldig en normaal gesproken moet zoiets toch kunnen binnen een half jaar.
Oké, je gaf aan dat de voucher dan langer geldig zou mogen zijn.

Op 21 februari bleek er toch een datum vrij te zijn, nl. 30 mei 2012.
Natuurlijk heb ik direct gereserveerd voor die datum en kreeg daar ook een bevestiging van, wel weer met
de vraag, wat wil je gefotografeerd hebben en de mededeling dat pas 1 tot 5 dagen tevoren bekend zou zijn
of de fotoshoot daadwerkelijk door zou gaan.

Op 29 maart 2012 ontving ik een mail met de mededeling dat de dattum 30 mei abusievelijk online was
gezet omdat je op vakantie was in die periode, het ging dus weer niet door, maar gelukkig zou het op 11 juli kunnen.
Goed, 11 juli dan maar.

Op 4 april 2012 kreeg ik hier een bevestiging van en gelukkig mocht ik de voucher nog steeds gebruiken, hoewel die op 25 juni 2012 verlopen was.

Jammer dat één van onze katten dan een zomervacht heeft, lang niet zo mooi als met een wintervacht, maar het moet dan maar.
Jammer dat één van onze katten dan geen kitten meer is.
Jammer dat één van de hondjes van mijn zoon en schoondochter inmiddels overleden is, dan maar foto’s van uitsluitend onze katten.

Op 9 juli werd de data 11 juli nogmaals bevestigd, hoewel het wel droog moest zijn die dag anders ging het weer niet door.
Opnieuw kreeg ik de vraag wat ik gefotografeerd wilde hebben.

Op 10 juli werd de fotoshoot opnieuw afgeblazen, het zou regenen op 11 juli, hierbij de vraag of ik op 25 juli zou zou kunnen.

Nee, ik kan niet op 25 juli, ik heb er geen zin meer in.
Had alle informatie over de professionele fotoshoot er op de site van Vakantie Veilingen maar bijgestaan, dan had ik nooit een bod gedaan.
Ik vind het inmiddels zo’n gezuur worden over data die weer niet doorgaan, dat ik er helemaal van af wil zien.

Retourbetaling van het betaalde bedrag van de voucher

Alle klachten die gemeld zijn door margrietha