Klacht: Proefpakketje terug gestuurd toch incasso

op 02 mei 2017 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik had een proefpakketje besteld wat dom was.
Ik heb het pakketje de volgende dag gelijk terug gestuurd naar het adres wat ze me door gaven via de telefoon waar ik overigens een 50 minuten moest wachtend voor ik iemand aan de telefoon kreeg.
Het pakketje moest binnen 14 dagen terug gestuurd zijn.
Na meer als een maand werd het pakketje terug gestuurd.
En ja hoor vast aan een contract.
Ik heb terug gebeld en na weer een uur wachten zij deze persoon dat ik het terug moest sturen.
Of een kopie van bewijs dit gedaan geen andwoord alleen van het incassobureau nu maar ik gelezen dat ik vooral niet moet betalenmaar de rekening loopt wel op zo.
Ik wil persoonlijke naar slimfruit gaan maar het zal gewoon een post adres zijn denk ik weet iemand wat ik moet doen ik ga zeker niet betalen.
Is dit slim ik wil er van af je kan ze ook niet berijken hun mailadres werkt niet heb ik al geprobeerd.

Ik ben tevreden als het is opgelost en geen incasso mail meer krijg en ze zeggen dat ik geen lid ben van slimfruit

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door constant schaar