Klacht: proefabonnement opgezegt, krijg nog steeds betaling en tijdschrift binnen

op 03 maart 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Ik heb een maand gratis de Grazia aangevraagd om deze uit te proberen. Ik wilde kijken of een abonnement bij mij past en of dit tijdschrift leuk was. omdat ik een maand opzegtermijn heb heb ik het abonnement meteen opgezegd zodat ik zelf kan bepalen na de actieperiode of ik hem nog wil ontvangen. Nu heb ik na het opzeggen een gewoon een bevestiging gekregen en vervolgens krijg ik na 4x de grazia gratis een 5e door de bus (deze had ik op de verschijningsdata ook al in de winkel gekocht omdat ik in de veronderstelling was dat het opgezegd zou zijn). Meteen een email gestuurd via het contactformulier op de site en daarop tot dusver nog geen reactie. Vandaag zal wel weer de 6e in de bus liggen want heb (natuuurlijk) ook een automatische incasso gekregen. Dit was dus absoluut niet de bedoeling. Ik wil graag de grazia nog ontvangen, maar dan met een andere actie inclusief een cadeau.

Ik heb meerdere malen via alle manieren contact opgezocht, daar krijg ik geen enkele reactie op. Bellen vertik ik echt, want zoals er al op deze site staat wordt je niet goed geholpen, en ik vind het belachelijk dat instapkosten voor het gesprek 14.5 cent zijn, vervolgens 2 min een riedeltje hoor dat alles ook via internet geregeld kan worden en dan nog een keer in een wachtrij kom te staan. Lekker klantvriendelijk.

abonr:

Ik ben pas tevreden als mijn grazia stopt met geleverd worden, en ik niet hoef te betalen voor iets wat gewoon op tijd opgezegt is.

ik wil dit graag snel gedaan hebben, want wil gebruik maken van een andere actie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Reactie van de melder van de klacht Liss332

1 jaar geleden - Nadat ik een bericht op twitter heb geplaatst werd er snel gereageerd. Het is nu allemaal opgelost met de gewenste oplossing.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Van Vuuren, Fijn dat het alsnog is opgelost. Met vriendelijke groet Abonnementenland Marjon van Rij Administratief Medewerkster

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 12:31 geantwoord

Deze klacht is inmiddels opgelost,

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Liss332