Klacht: ( Proef ) Abonnement op Columbus Travel

op 11 september 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een proefabonnement op het tijdschrift Columbus Travel dat na 3 nummers automatisch ziu stoppen.Echter het stopte niet en ik nam contact met ze op. Nu zou het wel gestopt zijn volgens een medewerkster.
Maar ze sturen via de onsympathieke manier van een incassobureau ( Brynhild ) toch een factuur van bijna € 49.-.En dat zonder ook maar de minste aankondiging.

Gewenste Oplossing:

Als het abonnement werkelijk gesopt is en er geen facturen meer komen en zeker niet zonder aankondiging via een incassobureau.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte heer Verkerk, U heeft al een abonnement vanaf 2013. Het is een abonnement tot wederopzegging en stopt niet automatisch. Het abonnement is beëindigd per editie 61. De aanmaning betreft echter een factuur van 2015 met factuurdatum 1 mei 2015 die nooit voldaan is. Het betreft editie 53 tot en met 58. Met vriendelijk groet, Abonnementenland.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 17:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Deze klacht is reeds behandeld.

Met vriendelijke groet,

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Mark_Verkerk