Klacht: Product werkt slecht

op 20 mei 2017 over Sensodyne in de categorie Beauty & Wellness

Ik gebruik al jaren sensodyne voor mijn gevoelige tanden en het werkte altijd erg goed. Ik heb een paar tubes Sensodyne Complete Protection Extra Fresh gekocht omdat ik deze wilde uitproberen en sinds kort poets ik daarmee. Maar ik ben allerminst te spreken over dit product.

Wat is er mis? De tandpasta is veel te vloeibaar. Het loopt zó de tube uit als ik hem op zijn kop houdt. Ook werkt de formule niet. Normaal voelen mijn tanden glad na get poetsen en dit gevoel houd ik de hele dag. Maar met deze tandpasta heb ik na een uurtje al dat het ruw en vies voelt wanneer ik met mijn tong over mijn tanden ga. Helemaal geen glad gevoel meer en in de loop van de dag wordt dit al erger. Echt heel vies! Daar heb ik hiervoor nog nooit last mee gehad.

Ik vind dit product erg slecht en ben overgestapt op een andere soort binnen Sensodyne. Nu zijn mijn tanden weer de hele dag glad en voelen ze weer heerlijk schoon.

Nu heb ik nog 1 dichte en 1 recent aangebroken "extra fresh" tube. Ik wil
graag deze tubes omruilen voor twee nieuwe tubes Sensodyne tandpasta van een ander type.

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sensodyne

Alle klachten die gemeld zijn door SLigthart