Klacht: Product verkopen dat ze niet hebben, vervolgens geld niet willen retourneren

op 02 mei 2017 over Toemen Modelbouw in de categorie Modelbouw

Op een dag besloot ik de Inductrix drone te kopen. Na zoeken zag ik dat Toemen deze mogelijk had. Na telefonisch contact bevestigd de medewerker dat deze er 1 in de winkel heeft liggen en dat ik deze op kan halen. Ik rij het halve land af voor de drone. Eenmaal in de winkel bleek de drone er toch niet te zijn. Maar. Als ik nu afreken, dan heb ik de drone de dag erop ( dinsdag) wordt mij beloofd. De dag erop niks ontvangen.
Donderdag ga ik naar de winkel voor de drone, deze er nog steeds niet maar zou ik nog voor het weekend ontvangen. Zaterdag is verstreken en heb nog steeds niks ontvangen. ik weer terug naar de winkel om mijn geld terug te vragen, want ik koop geen producten die een winkel niet heeft. Vervolgens heel moeilijk doen. En word naar buiten gestuurd met een simpel bonnetje, met de mededeling u krijg het geld terug gestort binnen 14 dagen. Aangezien ik het een onduidelijke bon vindt, laat ik de medewerker nog schriftelijk op de bon zetten dat ik het bedrag teruggestort krijg. Omdat de winkel het product niet heeft.
Na 14 niks ontvangen. Na telefonisch contact hoor ik van een medewerker dat ze er mee bezig zijn. Week later krijg ik van een medewerker te horen dat het niet betaald gaat worden, want de bon was onduidelijk. Dit gaat maar door. na 2 maanden zie ik wat van m’n geld. Dit bedrijf doet alles om je geld te pakken. Zodra ze het hebben is het over en klaar met de service. Ben nog nooit zo belachelijk behandeld. Alleen de stage lopers waren redelijk, en begrepen de absurditeit. Heb na gesprekken met meerder ervaringsdeskundigen te horen gekregen dat dit bekende praktijken zijn bij Toomler. Rommel verkopen met het idee dat ze aan de beurt zijn als de de boel weer in komen ruilen voor wat beters. Geld niet of veel te laat terugbetalen.
En meer van Zulks

Zou mooi zijn dat ze stoppen met liegen.
Geen beloftes doen die ze niet waar kunnen maken.
Gewoon geld terugbetalen binnen de afgesproken termijn, en niet de klant als een halve er achteraan laten bellen, een keer of 8.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toemen Modelbouw

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toemen Modelbouw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door thjeu