Klacht: Product nooit ontvangen

op 18 mei 2020 over Check Die Deal in de categorie Deal-Sites

Na 7 weken nog niets ontvangen, maar word wel steeds gesommeerd om te betalen. Als ik onderstaande reacties lees, ben ik blijkbaar niet de enige die niets geleverd krijgt. Gelukkig heb ij toen gekozen voor de optie achteraf betalen .

Check die Deal wil de bestelling niet annuleren of de betaling opschorten.

Onderstaande reactie kreeg ik toen ik hen verzocht om de bestellig te annuleren of betaling opschorten :
Excuses voor de onduidelijke communicatie.
Je product is rechtstreeks bij onze leverancier besteld en wordt aldaar ook verzonden.
Wij hebben dit product nooit zelf in voorraad en het wordt altijd rechtstreeks verzonden van onze leverancier naar de klant.

Je bestelling is door onze leverancier reeds in behandeling genomen, echter omdat ze in China zitten hebben ze op dit moment te maken met vertragingen door het virus.
Helaas hebben we hier geen invloed op en kunnen we dit niet versnellen.
Je bestelling zal hoe dan ook geleverd worden – alhoewel helaas momenteel met wat vertraging.
Excuses voor het ongemak.

Tom – Team support
Check Die Deal B.V.

Check die Deal dient de bestelling te annuleren en de betaling op te schorten. Ze hadden vooraf kunnen aangeven dat de levertijd langer is dan gebruikelijk ( al vermoed ik dat ik nooit iets zal ontvangen ). Echter hebben zij niets hierover vermeld.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Check Die Deal

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Check Die Deal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanans