Klacht: Product nog steeds niet ontvangen

op 28 mei 2021 over beautywonder.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13 maart heb ik shampoo bars (tegen grijs haar) en 2 kussens gekocht.
De kussens heb ik nog steeds niet ontvangen. Op 26 mrt, 24 april, 7 mei, 12 mei en 28 mei heb ik mails gestuurd. Op mijn eerste mails heb ik nog een reactie ontvangen, telkens met de belofte dat het uit te zoeken en de 2e keer dat ik het product binnen 14 dagen zou mogen verwachten.

Dag Manuela,

Hartelijk dank voor je e-mail.

Je hebt helemaal gelijk. Het duurt nu inderdaad wel erg lang voordat je bestelling bij je is aangekomen. Ik zie om onduidelijke redenen ook niet in mijn systeem wat er met jouw zending aan de hand is.

Het is zeker niet de bedoeling dat het afleveren van jouw bestelling zo lang moet duren.

Ik heb daarom een onderzoek in laten stellen naar de verblijfplaats van je pakketje. Dit onderzoek kan maximaal 14 werkdagen in beslag nemen. Over het algemeen worden dit soort onderzoeken echter binnen 7 werkdagen afgerond.

Na afronding van het onderzoek heb ik ook meer duidelijkheid over je bestelling.

Ik begrijp dat dit niet is wat je verwachtte en dat dit vervelend voor je is. Ik wil je daarvoor ook mijn oprechte excuses aanbieden.

Zodra wij een antwoord hebben ontvangen van de bezorgdienst wordt je hierover gecontacteerd per e-mail.

Ik hoop op je begrip en wens je ondanks alles een fijne dag. We staan altijd klaar om eventuele vragen te beantwoorden.

Wil je ondertussen nog even fijn shoppen tijdens dat het onderzoek loopt? Gebruik dan kortingscode HAPPYTIMES20 om er toch een leuke tijd van te maken.

Heb ik je voor de rest goed geholpen?

Met vriendelijke groet,
Lieselot | Klantenservice | Wonder Beauty

Appreciate this response · View thread history

———

Dag Manuela,

Bedankt voor je bericht!

Onze excuses voor het lange wachten, want dat is zeker niet prettig voor je. Wij begrijpen dat heel goed.

Om onduidelijke redenen is je bestelling helaas vertraagd.

Het goede nieuws is dat je bestelling wel onderweg is naar jou en dat we verwachten dat je pakket binnenkort bij je afgeleverd gaat worden.

Ik vraag nog 7 tot 14 werkdagen geduld van je, zodat de postbezorger het pakket bij je kan afleveren en we rekening houden met de huidige overlast bij de postdiensten.

In het geval je 14 werkdagen na vandaag nog steeds niets ontvangen hebt, dan horen wij dat graag van je.

Nogmaals onze welgemeende excuses en we hopen op je begrip.

Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waar je op gehoopt had, dus ik wil je graag een andere oplossing voorstellen…

Graag wil ik jou gratis toevoegen aan onze VIP club. Dit houdt in dat je aan 30 procent korting kunt kopen. Normaal gezien is dit voorbehouden voor klanten die al 500 euro hebben uitgegeven op onze webshop. Maar ik vind het netjes dat jij hier, gezien de situatie, ook van kunt profiteren…

Wil je tijdens het wachten nog even fijn shoppen ? Dan geef ik je hierbij graag de mogelijkheid om dit te doen aan 30% korting: Gebruik de code: VIPCLUB30

Mocht je naar aanleiding van ons antwoord nog vragen hebben, stuur ons dan gewoon nog een e-mail. We staan klaar om je te helpen.

Met vriendelijke groet,

Lieselot | Klantenservice | Wonder Beauty
———-
Na deze mail heb ik op andere mails geen reactie meer ontvangen.

Ik wil nu gewoon mijn geld terug, ik heb er geen vertrouwen meer in dat ik het product ( de 2 kussens) ooit zal ontvangen.

Dank voor uw hulp.

Gewenste Oplossing:

Ik wil nu gewoon mijn geld terug, ik heb er geen vertrouwen meer in dat ik het product ( de 2 kussens) ooit zal ontvangen.

Dank voor uw hulp.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over beautywonder.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over beautywonder.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klaverm4