Klacht: Product niet geleverd

op 15 september 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de tweede keer in een week is er een product niet geleverd door Dynalogic. Weer komt de melding “klant niet aanwezig” terwijl we met ruim 4 mensen in het pand aanwezig waren.

Het is een nieuwbouwwijk waardoor het lastig te vinden is; en dit is maar al te makkelijk. Ze hadden ook even kunnen bellen.

Geen communicatie wederom.

Gewenste Oplossing:

Product opnieuw leveren vandaag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 21 september 2016 om 17:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hanssen,

Bedankt voor uw bericht.

Onze oprechte excuses voor het ongemak en de vertraging!
Ik kan heel goed begrijpen dat dit een heel vervelende situatie voor u moet zijn. Zeker gezien het meer dan eens fout ging.

Uit controle van uw gegevens is gebleken dat uw order foutief werd aangemeld door de leverancier. Doordat deze met de verkeerde ordersoort werd aangemeld kon de afspraak niet doorgaan. Uw order moest namelijk mee met een route van 2 koeriers. In eerste instantie was uw order aangemeld voor een route met 1 koerier. Spijtig genoeg werd de order verkeerd afgemeld in ons systeem, waardoor u de melding kreeg dat de levering mislukt was omdat er niemand aanwezig was.

Wij hebben de ordersoort voor u gewijzigd naar de juiste en hierop is de afspraak automatisch doorgepland naar de eerstvolgende beschikbare datum.

Gelukkig zie ik dat uw bestelling op zaterdag 17-09-2016 alsnog succesvol kon worden afgeleverd.

Ondanks alles wens ik u veel plezier met uw nieuwe aankoop!

Met vriendelijke groeten,

Amber
Dynalogic WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door timh