Klacht: product niet geleverd

op 03 mei 2016 over Auto-Onderdelen24 in de categorie Auto Onderdelen

Heb een set remblokken besteld, website gaf aan dat het overmorgen geleverd kon worden. Nu 6 dagen verder en nog steeds niets ontvangen. Hun trackentrace site van ups is zwaar bagger. Alleen in het Duits en geeft niet eens aan hoe laat ze verwachten te komen. gaven gisteren aan dat ze vandaag zouden komen, nu ineens staat dat ze morgen komen, geen verklaring of uitleg. Hebt het maar doodleuk te accepteren. Dit is toch niet meer van deze tijd?!
Valse advertentie op de site dat ze ik het “overmorgen in huis” zou hebben. Nou ik weet het wel, nooit meer iets bestellen bij deze mensen!!!
Ik las op reviewsites eens na wat anderen zeggen over deze website, dat was schrikken. Had ik dat nou maar gedaan voordat ik tot bestelleing overging.

Ben benieuwd of ik ooit nog mijn bestelling krijg, maar dan nog hebben ze vals geadverteerd met snelle levering wat ze nu niet waar hebben gemaakt. Ik zag zelf in een bericht van ze dat ze het pakket op de post hadden gedaan. Ik donderdag besteld en zij vrijdagmiddag rond 5 uur op de post gedaan. Dat is toch niet normaal?

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto-Onderdelen24

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto-Onderdelen24 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wimpie52