Klacht: Product is defect aangekomen

op 04 mei 2017 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

Bestelling kwam snel maar, helaas werkt het product niet. Nieuwe en verschillende batterijen geprobeerd maar, is helaas niet aan te krijgen. Verder was het product ook niet goed verpakt of eerder gewoon niet goed gesloten en of gesealed en lijken de lettertjes bij de onderste knopjes al een beetje vervaagd te zijn. Alsof deze al eerder gebruikt is wat ik mag hopen van niet. Al met al ben ik dus niet tevreden, een bestelling van bijna 70eu en er dan niets mee kunnen.

Ik ben tevreden als ik een nieuwe ongebruikte en dus goedverpakt product krijg en die natuurlijk dan ook gewoon aan gaat en verder werkt zoals t hoort.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pabo over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

Pabo

Heeft op 04 mei 2017 om 13:43 geantwoord

Zojuist hebben wij de auteur van deze klacht telefonisch gesproken. In dit gesprek is aangegeven dat een defect artikel altijd gemeld mag worden bij onze klantenservice. De klant hoort een goed en werkend artikel te ontvangen. Is dit niet het geval, dan valt dit onder de garantie, mits deze termijn niet verlopen is.

De auteur mag het artikel aan ons retourneren. Hiervoor zullen wij de instructies per e-mail toesturen. Eventuele vragen of opmerkingen kan de auteur dan richten aan ons via datzelfde e-mailadres.
Ook hebben we gemeld dat niet alle artikelen gesealed worden geleverd vanuit onze leverancier(s). Toch mag de auteur er te allen tijde vanuit gaan dat men nieuwe artikelen ontvangt. Een gebruikt artikel wordt vernietigd en niet opnieuw toegestuurd naar een nieuwe klant.

Omdat de auteur akkoord gaat met het retourneren van het product en het ontvangen van een nieuw exemplaar, sluiten hierbij de klacht af.

Monique
Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Swalala