Klacht: Product besteld niet geleverd

op 19 september 2016 over infurn.com in de categorie Internetshops - Meubels

Het klinkt als een bekend verhaal als ik de andere klachten lees, maar ook ik heb een product besteld bij InHomeFurn.com wat niet is geleverd. Het proces lijkt hetzelfde – na het plaatsen van mijn bestelling (die ik overigens niet met ideal kon betalen) heb ik een ontvangstbevestiging gekregen. Na aanleiding daarvan heb ik het bedrag van EUR 126,50 overgemaakt naar – NL51 INGB 0007 152 658. Daarop heb ik verder geen betalingsbevestiging of ontvangstbevestiging gekregen. Vandaar dat ook ik met Christ Munsters heb gemaild, die aangaf dat ze vanwege de onverwachte drukte n.a.v. een direct mailing het hoge aantal orders niet op tijd konden verwerken. Het product zou alsnog binnen 8 dagen geleverd worden, dit was helaas niet het geval. Ik heb toen een ultimatum gesteld van 7 dagen, daar is nooit een reactie op gekomen.

Aankoop bedrag retour.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over infurn.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over infurn.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanne van Hattum