Klacht: Product besteld maar na 2 maanden nog niks ontvangen

Ontzettend teleurgestelde klant op 01 maart 2021 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Speciaal als kerstkado een CD speler besteld,die ik tot op heden nog niet heb ontvangen.Geprobeerd om de klantenservice te bellen maar je krijgt alleen een bandje te horen en dan word verbinding verbroken.Toen gemaild,waarna ik na een week gebeld werd dat het product nog in het distributiecentrum in Duitsland lag.Waarom ,zou onderzocht worden en dan zou ik nog bericht erover krijgen.Na wederom enkele weken niets gehoord te hebben,heb ik ze een mail gestuurd dat ik de aankoop wil annuleren omdat ik al meer dan 30 dagen wacht op mijn bestelde product en niks hoor of ontvang.Hierop kreeg ik als antwoord dat ze 30 dagen met het onderzoek bezig mogen zijn en dat ik de bestelling daarom dus niet kan annuleren.Dit vind ik niet netjes,want ook zij moeten zich aan de rechten en plichten houden,en ik voel me belazerd,mede door de slechte communicatie,wil ik het liefst niets meer te maken hebben met dit bedrijf.

Als ik het aankoopbedrag z.s.m. terug gestort krijg

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medion over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ontzettend teleurgestelde klant