Klacht: producht ontvangen en niets besteld

op 10 augustus 2017 over Afslankringen.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Goedemorgen allemaal,

Ik heb een paar weken wat gekocht bij afslankringen en ook betaald en ontvangen. na 2 weken krijg ik een pakket die ik niet heb besteld en bij de buren is geleverd. De volgende dag krijg ik een mail van Billink dat ik een 59,95 moet betalen. voor 23 aug. 2017.
Ik heb afslankringen en Billink gemaild dat ik niets heb besteld en ga ook niets betalen. krijg een mail terug van Billink “Deze mail wordt niet gelzen door onze klantenservice” en dat ik een mail moest sturen naar info@billink.nl dat heb ik ook gedaan. Mail terug gehad van Billink dat de aanvraag in goede orde is ontvangen. Ik heb via de site van afslankringen een mail verstuurd en krijg ook een automatische mail dat het nu te druk is om je mail te beantwoorden en dat ik moest bellen.
vandaag 10 aug 2017 heb ik gebeld voor 12,50 euro en was steeds de 2de beller blijft u aan de lijn. dus niemand gesproken en mijn beltegoed was op.Daarom deze mail.
Ik hoop wat van jullie te horen AUB wat ik verder moest doen.

ik zou tevreden zijn wanneer ik niets meer van afslankringen hoeft te betalen wat ik niet heb besteld.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Afslankringen.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Afslankringen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Krisna0505