Klacht: Producht ontbreekt

op 02 juli 2017 over Fonq in de categorie Online Woonwinkels

Ik heb afgelopen donderdag (29 Juni) op jullie website een JBL Charge 3 Portable Bluetooth Speaker Special Edition besteld ter waarde van 179,00. Ik heb hem ook ontvangen, maar de JBL Charge 3 ontbreekt. Echter zit er wel de orderbon in en plastic waar de boks geloof ik in hoort te zitten. Er is waarschijnlijk iets mis gegaan. Ik heb enkele foto’s van de inhoud gemaakt hoe ik hem aantrof.

Ik hoef geen geld terug als product maar krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fonq over deze klacht.

Bericht van Fonq

1 jaar geleden - Beste Jeffrey Jansen, Bedankt voor uw reactie. Zoals per WhatsApp is aangegeven is volgens onze gegevens het artikel wel geleverd. Wij kunnen dit zien aan de hand van het gewicht van het pakket. Ook hebben wij intern onderzoek gedaan en uit alles blijkt dat dit artikel wel bij u is afgeleverd. Wij kunnen deze klacht dan ook niet verder in behandeling nemen. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Het team van fonQ.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Fonq in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fonq een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fonq

Heeft op 13 maart 2018 om 13:09 geantwoord

Beste Jeffrey Jansen,

Bedankt voor uw reactie.

Wij kunnen deze klacht dan ook niet verder in behandeling nemen.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Het team van fonQ.

Alle klachten die gemeld zijn door Robbinho122