Klacht: problemen na weiziging rekeningnummer huurtoeslag

op 27 maart 2013 over Belastingdienst in de categorie klachtmelden

Ik heb een paar weken terug mijn rekeningnummer geweizigd dmv een formulier waar ik op aankruiste dat de weizeging gold voor alle betalingen van de Belasting dienst. In eerste instantie leek dit goed te gaan, ik kreeg het kindgebondenbudget en de zorgtoeslag netjes op mijn rekening gestort. Maar de betaling van de huurtoeslag bleef uit. Ik kreeg wel een brief dat het rekeningnummer was geweizigd maar op het zelfde moment ook een brief dat ze geen rekeningnummer zouden hebben grrrrrrrrrrr daar kan ik nou zo kwaad om worden, hoe kunnen ze zichzelf nu zo tegenspreken. Ik heb direct gebeld maar daar kwam ik ook niet verder. Ik heb maar een inkomen van rond de 1000 euro en dan kan ik echt niet niet zon groot bedrag missen als dat van de huurtoeslag. Ik heb al mijn rekeningen betaald wat dus zal betekenen dat ik en mijn zoon niet te eten heb aan het einde van de maand omdat de belastingdienst hun eigen formulier kennelijk niet voldoende acht.

Ik zou graag zien dat ze op zeer korte termijn mijn huurtoeslag storten

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mckenzie67