Klacht: problemen met Vinyl van VT Wonen

op 15 augustus 2017 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

We hebben afgelopen maart vinyl van een merklijn van VT Wonen laten leggen. Totaal niet op zoek naar iets van een bekend merk maar goed het is gewoon een mooi vinyl. Natuurlijk komt daar een prijs bij kijken die hoort bij de merknaam… Alle voorbereidingen getroffen om dit Vinyl zo mooi mogelijk en met een glad eindresultaat te kunnen leggen. Egaliseren, schuren, datum verplaatsen omdat het niet droog genoeg was in huis, meerdere droog-apparatuur; kosten nog moeite gespaard. Alles om deze kostbare VT Wonen vloer met perfect eindresultaat op te kunnen leveren.
Nu een halfjaar later heeft de vloer op twee plaatsen een scheur (te midden van de ‘plank’). Deze is door Roobol al meerderde malen geplakt en dat wordt er niet mooier op aangezien de plakrand glimt en de rest van de vloer mat is. Daarnaast zitten er luchtbellen onder het zeil. Voornamelijk in de keuken en bij het leggen werd ons verzekerd dat dit weg trok. Wij hebben het vermoeden dat het door het plakken van de scheuren misschien alleen erger is geworden. Toen het net lag zat er een bobbeltje bij de vaatwasser. Dat alleen zou niet zo’n ramp zijn. Nu zitten er meerdere ‘bellen’ onder waardoor het gewoon veel meer opvalt.
Zoals eerder gemeld heeft Roobol al meerdere malen een expert gestuurd die keer op keer de vloer plakt. Dit wordt er niet mooier op. Ik heb niet echt het idee dat we serieus genomen worden maar omdat het een kostbare vloer betreft waarbij in de voorbereidingen ook de nodige kosten zijn geweest en dan de vrije uren op het werk nog niet mee geteld voor de keren dat de ‘ expert ‘ kwam wordt het een erg onprettige ervaring waarvan wij vinden dat dit opgelost moet worden.

Het is voor ons geen optie het hele huis incl een nieuwe inbouw keuken (waar voornamelijk de problemen zijn) leeg te halen. Het geheel er opnieuw inleggen zou dan ook alleen voor meer ongemak en kosten en tijd zorgen. Graag zien wij dat Roobol een deel van de VT Wonen vloer terug betaald. We hebben alles gedaan wat ons in de winkel werd geadviseerd er het mooiste van het mooiste van te maken daarnaast zijn we er onwijs zuinig op (geen schoenen, onderkant zware spullen hebben viltjes, niets schuiven enz enz). Voor het bedrag wat dit heeft gekost mag dit niet het resultaat zijn!!! En natuurlijk betaal je voor een merk maar als je eens ziet wat er op de boven verdieping ligt, op een niet ge-egaliseerde vloer en niet 'merk-gebonden' is dit vele malen mooier. Natuurlijk willen we de delen van de vloer beneden die er goed uitzien mooi houden en zodoende verwacht ik dan dat daar de garantie na een eventuele oplossing ook gewoon op zal blijven gelden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Roobol

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Roobol nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 19 oktober 2017 om 09:26 geantwoord