Klacht: problemen levering

op 16 september 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een ijskast, gekocht bij Bol.com zou de dag nadien geleverd worden.
Via sms berichten wordt ik door Dynalogic op de hoogte gehouden van de levering, al is de werkelijkheid helemaal anders. Enkele dagen later heb ik nog geen ijskast en weet men bij Dynalogic zelfs niet te zeggen waar de ijskast is. Ik heb het gevoel dat men bij Dynalogic het niet onder controle heeft. Er wordt ook geen moeite gedaan om mij te contacteren en een nieuwe afspraak te maken.

Bekwame mensen aanwerven, systeem van opvolging verbeteren.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 27 september 2016 om 12:55 geantwoord

Geachte heer de Nies,

Allereerst onze excuses voor al het ongemak. Uit controle van uw gegevens kan ik echter niet terug vinden dat het apparaat 'kwijt' zou zijn, maar dat er tot twee maal toe getracht is het apparaat te leveren maar dat de contactpersoon niet aanwezig was, of dat het bedrijf gesloten was.

Zo heeft een collega contact gehad (15-09-2016 17:58 uur) met u om aan te geven dat de koerier verlaat is. Waarop door u aangegeven is dat het bedrijf dan gesloten zou zijn en niemand meer aanwezig is om voor de levering te tekenen.

De levering van 13-9-2016 is niet door kunnen gaan, omdat de contact persoon niet aanwezig was. Deze persoon dient te tekenen voor het pakket. Zoals al is aangegeven door de medewerker die u telefonisch te woord heeft gestaan, had de leverancier ook de bedrijfsnaam kunnen doorgeven en dan mocht ieder van het bedrijf tekenen voor ontvangst.

De reden dat er na deze twee mislukte pogingen tot uitlevering, geen afspraak meer is gemaakt, heeft te maken met de voorwaarden van de leverancier.
Na twee mislukte aflever-pogingen dienen wij het pakket retour te sturen naar Bol.com. Mijn collega van de klantenservice heeft u aan het einde van het gesprek dan ook doorverbonden met Bol.com.

Als een pakket retour gestuurd wordt naar de leverancier, zullen wij u inderdaad ook niet meer contacteren voor een nieuwe afspraak. Dit kan alleen als de leverancier een nieuwe order bij ons doorgeeft.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door villas