Klacht: Probeer niet van me te stelen.

op 06 maart 2016 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Ten eerste ik ben hier gekomen omdat ik op de site zelf geen klacht kan indienen. of ik kan niet vinden waar. wel heb ik gevonden waar je vragen kan stellen, maar dat is hem juist; Ik heb geen vraag maar een klacht.

Vorig jaar ben ik net als vele op straat aangesproken, mooie meid, mooie verhaal. Ik en me vriendin gaan graag naar films en restaurants. Dus de verhaal van overal korting klonk heel goed in de oren. Echter toen we bij pathe aankwamen werden we aangekeken als vreemdelingen omdat ze de hele pasjes niet kenden. Zodoende waren we er achter gekomen dat je via internet dat allemaal eerst moest regelen. Nou als dit er bij was gezegd hadden we gewoon onze pathe passen gehouden die we toen der tijd hadden opgezegd voor die voordelen pas.
Heel het jaar door een slecht ervaring dus, en we waren voor het jaar om was al zeker dat we dit gingen opzeggen. WIJ HOEVEN DIT NIET!
Heel netjes zijn de procedures gevolgd , tot ik dre weken geleden me vriendin woedend aan de telefoon krijg die zeg dat ze dat jullie eisen om een betaling voor verlenging.
Ik bel dus naar voordelen gids om te vragen of jullie wel helemaal goed zijn, word er mij verteld dat ik niet binnen de tijd heb opgezegd.
De meneer zei dat hij de brief en pasjes de 12de of 15de van januari had binnen gekregen. En mij bank statement laat duidelijk zien dat de 24ste van april ik dit bedrag heb betaald, en de pasjes zouden pas actief zijn na betaling.
nou ik kan wel tellen en dat is meer dan drie maanden ,
en van deze betaling heb ik uiteraard bewijs.
Maar mij zit dwars dat jullie dat in jullie systeem wel MOETEN kunnen zien.
IK WIL GEEN VOORDELENGIDS, IK BEN FOUT GEINFORMEERD OVER HET PRODUCT, IK HEB ER NIKS AAN EN IK WIL HET NIET !!! DUS STOP MET MENSEN DWINGEN IETS TE HOUDEN WAT ZE NIET WILLEN. Dat ten eerst. Ten tweede : IK HEB WEL BINNEN DE TIJD OP GEZEGD DUS PROBEER NIET VAN ME TE STELEN !!!
Ik heb bewijs maar ik ga copy van me bankstatement niet hier zetten. in verband met privacy van persoonlijke informatie. Maar als ik gedwongen word ben ik bereid de strijd aan te gaan. want jullie zijn OPLICHTERS en ik wil niks met jullie te maken hebben.

Ik heb op tijd opgezegd, kaartjes zijn verstuurd , basta , laat me met rust!

PROBEER NIET VAN ME TE STELEN !!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van voordelengids

1 jaar geleden - Beste heer, Een klacht kunt u uiteraard mailen naar het mailadres vermeld op onze website, info@voordelengids.nl Wat betreft de kortingen is het voor een verkoper niet mogelijk alles uit te leggen, hiervoor is de tijd gewoon te kort. Wordt er aangegeven waar u korting krijgt dan lijkt ons hier niets aan gelogen. We boden inderdaad Pathekortingen aan in onze webshop, deze zijn gemakkelijk te bestellen. We proberen uiteraard niet van u te stelen maar houden ons gewoon aan de voorwaarden welke vermeld staan op uw overeenkomst. Het is een opzegtermijn van drie maanden wat betekend dat u negen maanden de tijd heeft om op te zeggen. Drie maanden voordat uw contractdatum weer aanbreekt dient de annulering binnen te zijn en deze voorwaarden staan echt duidelijk vermeld op het contract en op de website. Het spijt ons dat uw annulering te laat is binnen gekomen maar daar zijn wij niet verantwoordelijk voor. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u mailen naar info@voordelengids.nl Met vriendelijke groet, Team Voordelengids

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 13 juli 2016 om 14:12 geantwoord

Beste heer,

Door middel van het contact begin dit jaar via de telefoon en email is deze klacht afgehandeld. Omdat dat iedere klacht persoonlijk is kunnen wij hier niet een uitgebreide beschrijving geven van de oplossing.
We hopen dat het in ieder geval naar tevredenheid is afgehandeld.
Mochten er toch nog vragen zijn dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Team Voordelengids

Alle klachten die gemeld zijn door Mr. Calister