Klacht: print terminal stuk? Hele dag voor niets gewacht en nu nog een dag???

op 23 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag een hele dag gewacht op de bezorger van Dynalogic. Omdat de printer kapot was. Kreeg 13.45 netjes een sms dat bezorger om 14.15 er zou zijn. Net gecheckt en las dat bezoriging niet doorging vanwege kapotte terminal. NIet ok om nu nog een dag te wachten, ik verwacht een tegenprestatie van Dynalogic.

Als ze mij aanbieden om een bezorgperiode af te spreken van max 3 uur

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 29 augustus 2016 om 11:48 geantwoord

Geachte mevr. van der Windt,

Uiteraard begrijp ik dat het zeer onprettig is dat de koerier vanwege een defecte terminal niet bij u langs is kunnen komen. We zijn er intern mee bezig om te kijken of we in de toekomst onze processen hierop kunnen verbeteren.

Zoals mijn collega's u ook al eerder hebben aangegeven, kunnen wij het tijdsvenster niet zomaar verkleinen, aangezien het de leverancier is die bepaald waaruit de klant kan kiezen. Gelukkig zie ik dat de leverancier voor u een kleiner tijdsvenster heeft geregeld en het pakket 25-8-2016 geleverd is.

Onze oprechte excuses voor het ongemak en een prettige dag gewenst!

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Lin isniet blij