Klacht: prijsverhoging en opzegging

op 01 augustus 2016 over IcePay in de categorie Betaalsystemen

Dit jaar heeft Icepay de prijs verhoogd van 11 euro naar 48,40.
Gezien de mega stijging ging ik er in het begin vanuit dat het een foutje was.
Nu blijkt dit daadwerkelijk zo te zijn en heb ik per direct mijn contract opgezegd, omdat ik ook geen gebruik maak van de diensten.
In de algemene voorwaarden blijkt dat er sprake is van minimaal 1 jaar opzegtermijn. Hoe is het mogelijk dat een bedrijf een zo n prijsverhoging kan toepassen en dat je er nog een jaar aan vast zit?????

Per direct opzeggen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IcePay

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar IcePay over deze klacht.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IcePay nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van IcePay

2 maanden geleden - Beste Rob, Wij hebben in case 00101079 op 20 juni 2016 gemeld dat wij uw account sluiten, met 1 maand opzegtermijn in acht genomen. Dit is drie dagen nadat u uw opzegging aangegeven. Het jaar opzegtermijn is dus geen sprake van zoals u suggereert. Het bevreemd mij dan ook, dat als het in juni al is opgelost, er nog een bericht in augustus op deze site wordt geplaatst. Reden waarom wij laat reageren op dit bericht is het feit dat wij niet iedere site bijhouden waar klachten op gepost worden. Omdat wij onze servicegraad hoog willen houden wilde ik toch nog reageren op dit bericht. Mocht er nog iets zijn dan horen wij dit graag. ICEPAY team

Alle klachten die gemeld zijn door grandcafe