Klacht: Prijs/kwaliteit lijkt op oplichterspraktijk

Jan Hegge op 13 december 2021 over 24-7 loodgieter.nl in de categorie Loodgieters

Na twee dagen zelf proberen de verstopte afvoer te ontstoppen toch maar de Rioolservice Den Haag gebeld. Gelukkig stuurden zij een loodgieter langs op 10 december om 18.45 uur. Kleine inspectie, even snel de prijzen op een tablet laten zien en daarna met een simpele handboor de afvoer ontstopt.
Toen kwam de rekening: €35 voorrijkosten, €159 basistarief. Ok, tevoren gezegd en inderdaad erg duur. Daar zou dan alles in moeten zitten, zou je zeggen. Nee, hij had de ontstoppingsveer 9 meter de afvoer in moeten doen. Dat betekent 9 x €39,90 €359,10. Dat slaat natuurlijk alles. Het had niet helemaal geholpen, dus ook nog €40 voor de pomp. Alles bij elkaar €717,65 voor 25 minuten arbeid. Dan voel je je echt opgelicht. Klagen hielp niet. “We hadden getekend”. Ja, zonder goede uitleg. Niet de nadruk dat elke meter in de afvoer kassa was. Raar, want ontstoppen zonder veer kan toch niet?! Tekenen voor tevredenheid achteraf, na een flinke discussie ging ook raar. Een groot gemaakt teken stuk op een kleine tablet, zonder uitleg waarvoor je tekende. Je staat met de rug tegen de muur. We zeggen: haal deze loodgieter niet in huis. De gang van zaken is niet eerlijk en de prijs is veel te hoog. Je wordt gewoon opgelicht en je tuint er met open ogen in. Schande!

Wij vinden de €359 voor de 9 meter de afvoer in met de trekveer heel belachelijk. Die kostenpost zouden we graag terug ontvangen. Daarover hebben we al een kleine ruzie ter plekke gemaakt maar dat hielp niets. Hij had ons al laten tekenen. Achteraf hadden we dat bedrag gewoonweg niet moeten betalen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 24-7 loodgieter.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24-7 loodgieter.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Hegge