Klacht: Prijs kaartje voor b cast

op 28 augustus 2016 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Op 12 augustus 2016 had mijn man als verrassing voor mijn verjaardag tickets voor de musical gehaald.
Al een jaar lang zei ik elke keer bij de reclame van de bodyguard dat ik er zo graag heen wou.
We hadden goede plekken en daar had mijn man ook aardig voor betaald. Wat was het een domper dat dan niet Romy op trad maar de b-cast.
Vind het niet kloppen dat je de volle pond betaald maar dan niet krijgt waarvoor je komt en waar reclame voor word gemaakt.
Even ter vergelijking: als je naar de bios gaat voor een film vind je het ook niet kloppen als er wat anders op het scherm komt.
Vantevoren had hij nog nagevraagd welke casf ef zou spelen maar dat wilden ze niet doorgeven bij het theater.
Vanuit gaande dat het vrijdagavond was had mijn man dus goede hoop dat romy er zou zijn maar helaas dit was niet het geval.
Zonde van het geld in dit geval om te gaan!

Graag tickets voor als romy speelt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eventim

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eventim nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dulk79