Klacht: Pretium: Grof scndaal

op 21 januari 2014 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Mijn vader van 88 is gebeld door een medewerker van Pretium die net zo lang heeft doorgedramd tot hij blijkbaar iets met “ja” heeft beantwoord. Hij wil echter helemaal niet overstappen, hij is een KPN aanhanger. Gezien de klachtenlijst lijkt het er op dat Pretium bewust oudere mensen belt en hen onder druk zet!
Echt een grof schandaal!!!

Abonnement ongedaan maken!!!!!!!!
Weer terug naar PKN!!!!!!
Snelheid nul
Vriendelijkheid nul
Oplossing nog geen

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pretium over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 21 januari 2014 om 16:30 geantwoord

Beste heer Zwetsloot,

Wij hebben uw opmerkingen over de aanmelding van uw vader bij Pretium op 20 januari 2014 ontvangen via klacht.nl.
In telefonisch overleg is Pretium op 21 januari 2014 in overleg met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
Voor vragen zijn wij ook altijd te bereiken via ons webcare kanaal op Twitter, @PretiumWebcare.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Pretium
Herman

Heeft op 22 januari 2014 om 09:52 geantwoord

SCHANDALIG en SCHAAMTELOOS
Het blijft schandalig dat Pretium de zwakkeren in onze samenleving telefonisch benadert.
Pretium zegt in het telefoongesprek niet dat het abonnement bij KPN wordt opgezegd.
Wat je ook zegt je zit vast aan een abonnement tenzij je het door hebt en op tijd opzegt.
Bij Pretium houdt men geen rekening met de zwakkeren, die soms maanden hun brievenbus niet openen en als zij de post al ophalen deze zonder te lezen weggooien.
Daarnaast speelt ook nog eventueel de schaamte, zij durven niet te vertellen dat zij er zijn ingeluisd. Ze begrijpen ook niet wat hen is overkomen en verzwijgen dat.
Een coulance regeling waar wij nu gebruik van kunnen maken is maar voor de eerste 3 maanden. Onbegrijpelijk dat daar een termijn aan vastzit. Als je als Pretium via misleiding zwakkeren erin luist, hoort daar excuses bij en geen termijn.
Pretium (Herman) heeft in het gesprek geen excuses gemaakt voor deze actie bij mijn oude vader en stellen zelfs dat zij het recht hebben iedereen te mogen bellen en een Pretium Abonnement aan te bieden op de hun wel bekende wijze. Laat dit voor iedereen een waarschuwing zijn. Bescherm je oude vader en/of moeder, je zwakkere broer of zus of vriend tegen Pretium.
Pretium blijft doorgaan: SCHANDALIG en SCHAAMTELOOS

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Pretium beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Wim Zwetsloot