Klacht: Premium account doorgelopen na opzeggen

op 19 maart 2017 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

In september 2016 heb ik een keer een proef abonnement bij huurwoningen.nl genomen en dit vervolgens nooit meer gebruikt. Onlangs kwam ik erachter dat sindsdien elke maand 19,95 wordt afgeschreven van mijn rekening (zie bijlage). Ik heb hier nooit toestemming voor gegeven. Na enkele keren contact te hebben gehad met de klantenservice van huurwoningen.nl is mij keer op keer verteld dat ze hier niets aan kunnen doen. Ik ben diep teleurgesteld in de manier waarop ik ben behandeld en dat mij zomaar 140 euro is afgenomen.

Wanneer ik de 140 euro terug krijg.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningen.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:34 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door msluiter