Klacht: Potje olvatis 6+

op 29 augustus 2016 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik heb een dochter van 7mnd. Ze krijgt nog potjes olvarit groenten 6+. Nu heb ik al 2x in 1week gehad dat er hele grove stukken in het potje eten zaten terwijl er geen melding van stukjes op het potje staat ( hier let ik extra op) met het gevolg dat mijn dochtertje bijna zit te stikken met het avondeten. Bovendien zijn de potjes redelijk prijzig en vind ik het zonde dat ik steeds een compleet potje kan weggooien….

Als dit probleem wordt opgelost.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 30 augustus 2016 om 09:43 geantwoord

Beste mevrouw Souren,

Bedankt voor je opmerking over Olvarit.

Wij stellen de hoogste eisen aan de kwaliteit en veiligheid van onze producten en verpakkingen. Wij vinden het dan ook vervelend dat dit product, ondanks onze zorg, niet aan je verwachtingen voldeed. Wij willen je opmerking graag persoonlijk met je bespreken, maar hebben je helaas niet kunnen bereiken. Zou je daarom zelf telefonisch contact met ons op willen nemen? Je kunt ons bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 0226229. - maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 22.00 uur - zaterdag en zondag van 10.00 tot 18.00 uur

Nutricia Kindervoeding Service

Alle klachten die gemeld zijn door Bjgggxfhde