Klacht: postpakket verzenden.

op 05 oktober 2017 over Bruna in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De medewerkers van Bruna weten niet waarover het gaat en weten ook niet wat te doen dan maar alleen knopjes drukken.
Post pakket gebracht voor de VS. Achteraf via internet.
Tarieven VS. 2000 – 5000 gram 34.30
5000 – 10000 gram 58.30
Mijn pakket woog 5010 gr. dus 10gr te veel.
Mij werd niet gevraagd wat ik wilde doen. Moest tarief voor 10000 gr betalen.

Gewenste Oplossing:

Zich niet verschuilen achter Post.nl Klantenservice door te zeggen dat Bruna Klantenservice apart is.
Een verontschuldiging aanbieden en zeggen dat hun medewerker fout gehandeld heeft, en geen compensatie was al voor mij voldoende.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bruna over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door wtpWalt