Klacht: Postbezorging in open krantenbak is onjuist

op 22 juli 2012 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hedenochtend uw bezorger van Sandd aangesproken op het bezorgen van geadresseerde post in een open gele krantenbak op ca. 200 m van ons huis.
Onlangs is er een nieuwe bezorger in Niebert aangesteld voor de bezorging van Sandd post en sindsdien doet Sannd deze post, ook vertrouwelijke stukken zoals bank/giroafschriften etc. deze in de open gele bak bij de weg; deze bak wordt niet voortdurend geleegd.
De geadresseerde post dient in de groene postbus bij ons huis bezorgd te worden zoals uw colllega POSTNL ook doet.
De gele krantenbak bij de weg is alleen voor kranten en evt. ongeadressseerde reclame.

De Sandd-bezorger moet duidelijk geinstrueerd worden wat de voorschriften zijn en geen eigen regels bedenken en uitvoeren.
Wat mij betreft is de wijze van postbezorging van POSTNL leidend. Deze heeft indertijd de groene POSTNL-postbus bij ons huis op 200m van de openbare weg geplaatst en hier wordt dagelijks de POSTNL-post bezorgd.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 14 augustus 2012 om 10:32 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Naar aanleiding van onze mail wisseling hebben wij u incident uitgezet. Wij hebben de betreffende bezorger hier op aangesproken.
Wij gaan er dan ook van uit dat dergelijke incidenten niet meer voor zullen komen.
Mocht dat echter wel het geval zijn laat het ons dan weten via klantenservice@sandd.nl

Wij danken u bij voorbaat voor de moeite.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Sandd beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door zicht31