Klacht: postbezorging

op 08 juli 2012 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

een brief van de belastingdienst is via Sandd verkeerd bezorgd, alhoewel het adres volkomen juist is.De brief is geopend en vervolgens bij Post.nl in de brievenbus gedeponeerd met het opschrift :verkeerd bezorgd. De bezorger heeft deze brief met verantwoording aan de deur afgegeven.
Ik heb eerder al eens telefonisch een klacht doorgegeven van foute postbezorging van een belangrijk document.

In de brief van de Belastingdienst staat het BSN-nummer en dit geeft toegang tot allerlei gevoelige informatie.Ik hoef u niet te vertellen dat er uiterst zorgvuldig omgegaan dient te worden met brieven van officiele instanties zoals banken , belastingdienst etc.Toch is blijkbaar die nauwgezetheid niet voldoende aanwezig. Ik ga ervanuit dat de persoon die de brief geopend heeft verder met de gegevens niets zal doen. Als er zich wel problemen gaan voordoen, zal ik aangifte moeten doen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 10 juli 2012 om 09:35 geantwoord

Beste heer/mevrouw Bock,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben uw melding in behandeling genomen. Mocht het onverhoopt nogmaals voorkomen, wilt u dan zo vriendelijk zijn ons dit te melden via klantenservice@sandd.nl.

Wij danken u bij voorbaat voor de moeite.

Alle klachten die gemeld zijn door bockdew