Klacht: post van belastingen niet ontvangen..

op 07 juli 2016 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op17 juni 2016 heb ik de belasting gebeld waar ijn acceptgiro blijf, want ik had geen post ontvangen van het belastingkantoor, deze deelde mede dat volgens het belastingskantoor mi op 17 juni 2016 de acceptgiro was verstuurd aan mij via Sandd. Ik heb aan het belastingskantoor laten weten, dat Sandd bezorging niet te vertrouwen is en dat ik in het verleden vaker post misten die via Sandd bezorgd zou worden. Ook liet het belastingskantoor weten dat IK zelf verantwoordelijk was om op tijd de wegenbelasting te betalen. Hoe kan ik dat als Sandd het verzuimd om post te bezorgen en nooit aan komt. Ik heb ook problemen met de post die ik van ING zou moeten ontvangen. Ik snap niet, ondanks ik al meedere malen het belastingskantoor en de ING heb laten weten, dat de post die versturen via Sandd niet aankomt omdat de verzuimen die af te leveren op het adres waar deze afgeleverd hoort te worden. Zeer vreemd dat deze instantie zoals belastingskantoor en ING deze klachten niet serieus nemen en dood leuk de post via Sandd blijven sturen. Het wordt eens tijd dat hier werk gemaakt van wordt. De betrouwbaarheid van Sandd is schandalig en die bedrijven die hiervan gebruik blijven maken, ondanks klachten, nog veel onbegrijpelijker.

Ik ben te vreden als alle post die aan mijn adres gericht is ook daadwerkelijk bezorgd wordt en dat bovengenoemde bedrijven geen post meer verzenden en laten bezorgen door Sandd want die komt niet aan bij de geadresseerden.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Heeft op 07 juli 2016 om 11:49 geantwoord

Er is helemaal geen OPLOSSING aangeboden door Sand, ik heb nog steeds niet het schrijven van het belastingen ontvangen dat aan mijn adres gericht was. Waar is het schrijven dat door de belatingen aan mij was gericht en via Sandd zou worden bezorgd gebleven.
Sandd maak zich wel heel gemakkelijk af met een oplossing, watt GEEN oplossing blijkt te zijn van de onbezorgde post WAAR IS DAT POSTSTUK GEBLEVEN en hoeveel poststukken die aan mijn adres waren geadresseerd zijn Nooit aangekomen, zonder dat ik het weet.
Dus Sandd, de klacht kan pas opgelost zijn als het poststuk dat door het belastingskantoor aan mijn adres gericht had, bezorgt gaat worden.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 15 juli 2016 om 11:15 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door lebrek