Klacht: Post niet ontvangen. Betreft afschriften van de RABO bank.

op 14 februari 2018 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen week – na ontvangst van nwe afschriften RABO – kwam ik tot de ontdekking dat ik mijn vorige afschriften niet had ontvangen. Deze was op 21-12-2017 aangemaakt en had ik in die week moeten ontvangen. Ik was verbaasd over het feit dat het langer dan normaal duurde. Ik heb bij de RABO navraag gedaan. Dit werd aldaar bevestigd en ik ontving een kopie afschrift. Het vorige had ik omstreeks 21 nov. 2017 ontvangen.
Ik beklaag mij met name vanwege het feit dat er post met persoonlijke financiele gegevens – o.a. saldo lopende rekening, mijn inkomsten en nog enkele transacties – op een ander adres zijn bezorgd. Deze post is niet geretourneerd. Wat is er wel mee gedaan? Het kan in verkeerde handen terechtkomen. Dit kan voor mij – op zijn zachtst gezegd – vervelende consequenties hebben.

Ik hecht er aan dat u al het mogelijke in het werk stelt om het adres te achterhalen waar deze mij toebehorende afschriften zijn beland. En mij per omgaande er van in kennis stelt wat u met deze klacht gaat doen om te achterhalen wat er fout is gegaan.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Bernard H. Hesselink