Klacht: post niet bezorgd

op 01 december 2018 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik krijg een mededeling dat een nota van Infomedics is doorgestuurd naar een incasso buro en ik heb de 3 brieven die vooraf gingen niet ontvangen. ik krijg gisteren een brief die afgelopen vrijdag had moeten worden bezorgd. het komt er dus op neer dat ik, die nooit te laat is met betalen nu opgezadeld wordt met ruim 40,00 kosten omdat jullie het werk niet goed doen. en het gaat dus niet alleen om niet bezorgen maar ook te laat bezorgen. bij deze wil ik opmerken dat ik jullie aansprakelijk stel en anders mijn rechtsbijstandsverzekering inschakel

Dat degene die de post bezorgd aangesproken wordt en dat de kosten die ik nu kwijt ben door jullie worden vergoed. straks sta ik nog ergens geregistreerd als wanbetaler. ik werk al 20 jaar op een incassoburo en ik ken de smoesjes maar in dit geval is het gewoon waar. alles loopt automatisch en dit gaat niet automatisch begrijp ik

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sandd

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sandd nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rammstein-013