Klacht: Post hangt half uit de brievenbus

op 26 januari 2014 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Sandd

3 jaren geleden - Beste heer, mevrouw , Vriendelijk dank voor uw reactie. Sandd streeft een zo hoog mogelijke kwaliteit na en wij zijn continue bezig met het monitoren van de bezorgkwaliteit. Wij werken dan ook met een uitgebreid kwaliteitssysteem waarmee we in staat zijn incidenten snel en efficiënt uit te zetten en af te handelen. Wij zijn blij dat u de moeite heeft genomen melding te maken van dit incident en wij zullen hier zeer serieus mee omgaan. Wij betreuren het ten zeerste dat de poststukken niet goed in de brievenbus zijn gedeponeerd. Het gedrag en/of de handelingen van de bezorger in kwestie is niet juist en wij zullen hem/haar hierop aanspreken om er voor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Om dit te kunnen doen ontvang ik graag de Sandd code. (lange code onder uw adres gegevens).En zouden wij van u uw adresgegevens mogen ontvangen. Nogmaals vriendelijk dank voor uw melding en excuses voor het ongemak. Wij gaan er vanuit u zo voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Anne van de Guchte

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 06 februari 2014 om 11:45 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Op datum 21 januari ontvingen wij uw incident via de website www.klacht.nl. Om de betreffende bezorger te achterhalen hebben wij u verzocht om aanvullende informatie. Deze hebben wij helaas nog niet van u mogen ontvangen.
Mocht u alsnog aanvullende informatie voor ons hebben dan kunt u contact met ons opnemen via: klantenservice@sandd.nl.

Wij danken u bij voorbaat voor de moeite.

Alle klachten die gemeld zijn door verkerkb