Mijn Klacht:
Heb vandaag 23-11-12 een poststuk gekregen van een telecom bedrijf die al opengescheurd was. Er is niets uit ontvreemd maar toch dit is toch niet normaal!!
Gewenste Oplossing:
Geen, hoop dat het in het vervolg niet meer gebeurd!!
pvd75 op 23 november 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Op 23 november 2012 ontving de klager een poststuk van een telecombedrijf dat al opengescheurd was. Hoewel er niets ontvreemd was, vindt de klager dit niet normaal.
Heb vandaag 23-11-12 een poststuk gekregen van een telecom bedrijf die al opengescheurd was. Er is niets uit ontvreemd maar toch dit is toch niet normaal!!
Geen, hoop dat het in het vervolg niet meer gebeurd!!
Tip van onze consumentenexpert
Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.
Bron: ConsuWijzer / ACM