Klacht: polder casino verwijderen 2306,- van mijn geld

op 01 juli 2016 over POLDERCASINO in de categorie Internet casino

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Polder Casino verwijdert 2306,- van mij account.

Ik had 50,- op mijn account gezet en was goed aan het spellen. Ik had op mijn top 2700,- op mijn account staan. Ik wou dit dus gaan uitbetalen en kreeg een melding dat ik eerst mijn bonus nog rond moest spellen.

Ik heb dus nog een tijdje gespeeld en zag op mijn account dat al het geld vrij was om uit betaald te worden. ik was zeer blij, er dus bleef 2306,46 over.

Om uit te betalen moest mijn account verifieert worden, ik heb alle documenten netjes aangeleverd en kreeg de melding dat van mijn paspoort niet alle hoeken zichtbaar waren. Dus nieuwe foto gemaakt met alle 4 de hoeken op de foto. En dit was goed. mijn account was geverifieerd.

Nadat mijn account goed was kreeg ik de melding per mail dat al mijn geld was verwijdert van het account. (doei 2306,-) ik heb snel in gelogd op mijn account, en ja hoor mijn saldo was 0,-

Nu bleek dat ik een regel in de voorwaarden had overtreden. ik mocht maximaal 5,- per spin inzetten. Dit had ik dus overschreden. ik had wel spins gedaan van 10,- 20,- of 50,- dit is natuurlijk behoorlijk wat.

Tevens heb ik nooit een melding in mijn scherm gekregen dat ik te veel geld inzet per spin. Ik had een paar keer op max bet gedrukt dan speelde ik per spin 50,-

Ik vind dit dus een bijzondere regel die in voorwaarden staat. En Poldercasino blijft zich vast houden aan deze regel.

Dus iedereen die 1 keer meer dan 5,- inzet kunnen ze hun winst ontnemen.

Ik vind dit schandalig en raad ook iedereen aan om niet te gaan spelen bij Poldercasino.

Op deze manier geld verdienen is echt slecht.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn geld weer terug op mijn account wordt gezet, zodat ik deze kan uitbetalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over POLDERCASINO

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door POLDERCASINO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat POLDERCASINO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

POLDERCASINO

Heeft op 03 juli 2016 om 10:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hielke,

Dank voor uw bericht.

Ik heb uw klacht bekeken inclusief uw spelhistorie. U heeft bij PolderCasino gespeeld met bonusgeld. Conform de bonusvoorwaarden, welke u accepteert op het moment dat u een account aanmaakt, mag u niet meer dan 5 euro per spin inzetten.

Regel 21 van de bonusvoorwaarden is beschikbaar in het Nederlands en Engels:
Engels:
21. When receiving a bonus the maximum allowed bet is 5 euros per spin until the wagering requirements have been met. In the event that bets of larger amounts have been made Polder Casino reserves the right to forfeit the bonus and any winnings.
Nederlands:
21. Wanneer een bonus is ontvangen bedraagt de maximaal toegestane inzet 5 euro. Polder Casino heeft het recht de bonus en eventuele winsten ongeldig te verklaren als hogere inzetten zijn geplaatst.

Na reeds 35 spins in uw sessie ging uw inzet naar 7,50 euro. Met een resterende balans van 23,21 euro (waarbij u dus reeds uw eigen geld heeft verloren want bij PolderCasino speelt u eerst met eigen geld en vervolgens met bonus geld) plaatst u een inzet van 20 euro. Vervolgens wint u twee keer en blijft u constant hoger inzetten dan de maximale inzet van 5 euro.

Tevens

Dergelijk speelgedrag is vanzelfsprekend prima, maar niet met bonusgeld zoals ook staat beschreven in de bonusvoorwaarden.

Derhalve kunnen wij niet akkoord gaan met de door u voorgestelde oplossing.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jan

Heeft op 04 juli 2016 om 08:13 geantwoord

Beste polder casino

Dit is natuurlijk een oplossing die mij totaal niet aan staat. Polder casino blijft zich lekker verschuilen achter de voorwaarden.

Graag zie ik een gepaste oplossing vanaf uw kan. Of gaat u zich zielig verschuilen achter de belachelijke voorwaarden.

Groet

Schiphof

Bericht van POLDERCASINO

10 maanden geleden - Beste Hielke, Vanzelfsprekend kan ik me voorstellen dat de oplossing u niet aan staat. Echter de voorwaarden zijn duidelijk en wij houden ons hieraan. Met vriendelijke groet, Jan

Alle klachten die gemeld zijn door hschiphof