Klacht: Pods laten onopgeloste gel/plastic achter op kleding

op 15 februari 2018 over Ariel in de categorie Schoonmaakproducten

Heb nu 8x een was gedraaid met de pods, alle 8 de keren hebben de pods een amper te verwijderen plek van gel/plastic op mijn kleding achter gelaten. Heb volgens het voorschrift de pods gebruikt,als ik de bovengenoemde fabrikant bel of mail krijg ik geen gehoor dit al een aantal Maanden.
Hebben ook een aantal video\\\\\\\’s gemaakt waarin wij aantonen dat na het wasprogramma en het uiladen van de was. Heel duidelijk te zien is hoe de overblijfselen van de pods de kleding aantasten.Ook hebben wij een aantal videos gemaakt waarin wij proberen de onopgeloste pods van de kleding te verwijderen. Deze videos tonen duidelijk aan dat de pods niet goed werken.

Vind het ZEER kwalijk dat wij schade lijden door een vrij duur product,en dat de fabrikant gewoon onbereikbaar is. En je als klant enorm veel tijd moet verspillen aan bellen,mailen en hulp moet zoeken bij een site zoals deze. Het is te schandalig WEL ons lekker maken en het product te laten aanschaffen,maar enige klantenservice verlenen kan niet.
Het kan gebeuren dat een product niet doet wat het beloofd,maar wees dan ook zo eerlijk als bedrijf om de getroffen klanten tegemoet te komen.

Ik hoef geen geld voor de gelede schade,en willen ook niet ons youtube platform gebruiken om het bedrijf negatief neer te zetten.
Maar zou enorm fijn zijn als wij wasmiddel terug krijgen, die niet onze kleding beschadigd.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ariel

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ariel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eerlijke Klantt