Klacht: PMU Wenkbrauwen

op 11 mei 2016 over vip company teuge in de categorie Beauty & Wellness

Ben daar via VakantieVeilingen geweest, kon kiezen voor hairstrokes met bijbetaling of PMU. Aangezien ik VakantieVeilingen al had betaald wilde ik niet nog meer bijbetalen en dus koos ik voor de PMU behandeling. Later bleek dat ik alsnog moest bijbetalen voor een nabehandeling die verplicht was en wat niet stond vermeld bij de veiling op de site van VakantieVeilingen. Helaas heb ik na de behandeling al gelijk betaald voor de nabehandeling omdat je dan 20% korting kreeg. Toen ik daar wegging heb ik gelijk zitten huilen in de auto, omdat het er zo vreselijk uit zag. Ook de dagen erna zitten huilen maar ja het moest nog genezen volgens hun, ik had ze namelijk al gebeld. Heb er toen goed over nagedacht of het wel verstandig was om daar nog heen te gaan voor de nabehandeling, aangezien ik niet echt meer vertrouwen heb in hen. Heb ze toen ook een e-mail gestuurd om de afspraak af te zeggen en dat ik mijn geld voor de nabehandeling terug wil. Geen reactie ontvangen. Heb ze toen maar gebeld om de afspraak af te zeggen. En zodra je belt met klachten vraagt het meisje of je een moment hebt en scheept ze je af dat je een e-mail krijgt van de baas. Ben nu een week verder en heb nog niks gehoord. Net maar weer gebeld en dit keer werd er nog net niet tegen me geschreeuwd en verbrak mevrouw gewoon de verbinding nadat ze mij luidkeels verkondigde dat ze erg druk zijn en dat de baas mij nog wel mailt. Het is gewoon te gek voor woorden!

Zodra ik het geld terug heb van de nabehandeling waar ik ook geen gebruik van heb gemaakt. Het liefst wil ik het geld ook terug van de eerste behandeling, aangezien het heel slecht en onprofessioneel is gedaan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vip company teuge

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vip company teuge nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Farah1978